nie ważne co widziałeś i gdzie byłeś. Liczy się to co umiesz, tu i teraz- Mateusz Mrozowski

nie ważne co widziałeś i gdzie byłeś. Liczy się to co umiesz, tu i teraz- Mateusz Mrozowski

Mury Jerycha upadły od trąb- o sprzedaży !





Ostatnimi czasy jeden z najbardziej charyzmatycznych polityków naszego kraju, świętuje swój wielki sukces jakim jest " angaż" w europarlamencie. Mowa oczywiście o Panu Korwinie.
Ten dzisiejszy post nie będzie poświęcony osobie Pana Janusza ale raczej myśli przewodniej, która w jego kampanii stała się wręcz kultowa. " Mury Jerycha padły od trąb", oczywiście cytat dotyczyć miał klęski jaka czeka cały parlament europejski.


Dzisiaj przyznam się szczerze. Wielu z tak zwanego świata " profesjonalnych " trenerów sprzedażowych,  zacznie po prostu mnie nienawidzić. Tylko z jednego powodu.
Bowiem tak jak mury Jerycha padły od trąb tak i ja będę trąbić na cały głos, aż w końcu upadnie to tak zwane środowisko zawodowych - " sprzedażowych ściemniaczy".


Ale w czym rzecz ?!


Większość  trenerów polskich i zagranicznych mówi rzeczy z którymi, generalnie się zgadzam. Trudno było by obalić coś co tak naprawdę jest często zwykłym sloganem typu " trening czyni mistrza". Problem, który staram się dzisiaj dotknąć w dużej mierze jest o wiele głębszy. Mowa o czymś najważniejszym- o DOŚWIADCZENIU.
Kim tak naprawdę są ci trenerzy, którzy szkolą o technikach sprzedażowych, o sposobach zamykających kontrakty, o oprogramowaniu klienta?
Po za tym, że ich największym sukcesem sprzedażowym jest to, że ktoś przyszedł na ich szkolenie to nie mają żadnych innych sukcesów.
Wiedza jaką posiadają jest owszem naukowa, mniemam "ultra psychologiczna" ale czy potwierdzona w realu przez nich samych.?
Tak biję do jednej rzeczy. Chcesz szkolić o sprzedaży- pokaż swój ostatni wynik sprzedażowy, powiedzmy sprzed roku.
Podziel się swoimi wynikami i jak jesteś tam gdzie ja bym chciał być, to powiedz mi jak to zrobiłeś!


Mury Jerycha upadły od trąb więc i ja trąbie, aby w końcu upadła ta utopia sprzedażowa.
Mówię więc w szerz i wobec, że Ja jestem gotowy potwierdzać swoje szkolenia nie tylko z nazwiska, ale przede wszystkim na podstawie wyniku sprzedażowego- obecnego!
A ty drogi trenerze ? Przyłączysz się do mnie ?


Mury Jerycha upadły od trąb...  " tej siły już nikt nie zatrzyma"

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz