nie ważne co widziałeś i gdzie byłeś. Liczy się to co umiesz, tu i teraz- Mateusz Mrozowski

nie ważne co widziałeś i gdzie byłeś. Liczy się to co umiesz, tu i teraz- Mateusz Mrozowski

Uczą cię sprzedawać w świecie gdzie klient nie lubi jak mu się sprzedaje!- Paranoja !

Każdy z nas wie, że nikt nie lubi jak mu się sprzedaje ale za to uwielbiamy kupować. Ta prawda sprzedażowa ma już swoją ponad 15 letnią historię a dalej traktowana jest jako coś abstrakcyjnego z lekką nutą prawdy. Dzisiaj wiele "szkół" trenerskich dotyczących sprzedaży dalej zajmuje się zagadnieniami technik sprzedażowych, uczą jak sprzedawać, co mówić a czego unikać.
Myślę, że jest to już przestarzała forma nauki sprzedażowej i chociaż oparta na nowych badaniach i nowych technikach jest po prostu  nieskuteczna.
Zauważyłem, że dzisiaj Skuteczność sprzedażowa opiera się na czymś zdecydowanie innym.
Osadzona jest na płaszczyźnie dwóch przeplatających się "wartości". Mowa o podstawach sprzedażowych o nauce tworzenia swobodnego przepływu kontaktów, wyznaczania algorytmu handlowego poprzez zrozumienie neurologicznych aspektów działania klienta jak i samego siebie a przede wszystkim, praca warsztatowa oparta na realnych problemach handlowych . Wszystko jednak w połączniu z rozwojem osobistym z umiejętnościami samoorganizacji z zarządzaniem finansami i zrozumieniem własnego motywu wewnętrznego.
Dlaczego tak wielu handlowców i managerów dalej ma problemy w domykaniu planów sprzedażowych, bądź  w inspirowaniu i motywowaniu własnych grup handlowych?
Odpowiedz jest bardzo prosta. Sprzedaż jest procesem twórczym, który wymaga zainteresowania, zrozumienia i potraktowania jego złożoności w sposób holistyczny, całościowy. Opiera się na opanowaniu do perfekcji podstaw sprzedażowych a potem  rozwijaniu kompetencji handlowych,  aby przejść do pracy na konkretnych przypadkach osadzonych w konkretnym czasie i sytuacji.

Jednak, większość szkolona jest z najnowocześniejszych technik sprzedażowych, uczących jak sprzedawać. Niestety w świecie, gdzie klient szuka możliwości kupowania tam gdzie wie, że nikt mu nic nie będzie sprzedawał.

UWAGA
Jeżeli pragniesz wyjść z  matrixa  i zacząć budować swoje wyniki sprzedażowe oparte na filozofii sportu zawodowego i  innych wartościach - zapraszamy do kontaktu.

www.mateuszmrozowski.pl
www.wiecejodzycia.pl



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz