nie ważne co widziałeś i gdzie byłeś. Liczy się to co umiesz, tu i teraz- Mateusz Mrozowski

nie ważne co widziałeś i gdzie byłeś. Liczy się to co umiesz, tu i teraz- Mateusz Mrozowski

Medycyna/ Nauka / Sprzedaż- Fakty nie teorie


the concept of education of children.the generation of knowledge
 
 
Dzisiaj mowa będzie krótka. Zwięzła i na temat naukowo-sprzedażowy.
Kiedyś okrzyknięta mianem hipokryzji, jeszcze nie dawno wybujałą fantazją a dzisiaj nie zaprzeczalnym faktem naukowym. Mowa oczywiście o pokrętnym pytaniu dlaczego ludzie kupują wizję i emocję a nie sam produkt.
Żeby zrozumieć dobrze dzisiejsze rozważania należy zacząć od początku, a więc skąd się biorą emocje?
Mózg emocjonalny ( Małpa) -"układ struktur korowych i podkorowych mózgu, biorący udział w regulacji zachowań emocjonalnych oraz niektórych stanów emocjonalnych takich jak zadowolenie, przyjemność czy strach. Jest istotny dla procesu zapamiętywania oraz motywacji danego osobnika. Wpływa na pewne czynności wegetatywne."

Problem polega na tym że układ limbiczny czyli ta przysłowiowa "małpa" pomimo swojej złożoności jest tak trudny w kontroli że 95% przypadkach w odpowiedzi na bodźce " nie myśli" tylko działa z automatu. Mózg limbiczny pracuje obrazowo i także wchłania informację obrazowo. Bo tak jest prościej i szybciej. Nie przemęcza się nie potrzebnie, nie szuka rozwiązań działa schematami wypracowanymi wcześniej. Stąd tak często mówimy o mowie ciała i technikach mowy niewerbalnej już Paul Ekman odkrył, że ekspresja emocji jest tylko częściowo kulturowo uwarunkowana, gdyż gniew, pogarda, wstręt, strach, radość, smutek i zdziwnienie to emocje uniwersalne, każdy człowiek potrafi je rozpoznać na twarzach ludzi dowolnej rasy.
Opracowany przez niego system kodowania wyrazów twarzy opisuje sposób kurczenia się różnych mięśni, prowadzących do różnych wyrazów twarzy.
Mikroekspersje mięśni twarzy wykorzystuje się to do wykrywania kłamstwa, można się tego nauczyć, łatwiej jest robić obserwacje na wideo w zwolnionym tempie.

Nie wiem ile jeszcze potrzeba szkoleń i badań, aby w końcu zrozumieć że sprzedaż jest procesem niezwykłym i o podejściu naukowy. Ile jeszcze potrzeba nowych milionerów i wizjonerów abyś w końcu zrozumiał/a. Moją wizją i pragnieniem jest to, aby każdego dnia kolekcjonując codzienność rozumieć bardziej siebie samego i przekazywać tą wiedzę innym- aby być bardziej skutecznym w tym co robimy i co sprawia nam przyjemność. Bo zrozum wreszcie, że twój wynik, twoja sprzedaż, twoje pragnienia ogranicza tylko i wyłącznie strach! Który notabene kontroluje " małpa" !



wiecejodzycia.pl








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz